پک آبرسان پوست خشک

آبرسانی پوست با سدیم PCA

شستشوی پوست موجب کاهش مقدار زیادی از رطوبت و چربیهای مفید پوست می شود که برای جبران آن به ویژه در پوستهای خشک و دهیدراته می بایست از محصولات آبرسان پوست استفاده نمود. سدیم PCA از جمله مواد موثر در آبرسانی پوست می باشد که در کرم های آبرسان فاربن از آنها استفاده میشود. سدیم PCA یکی از مواد موجود در پوست می باشد که ۱۲ درصد از مواد طبیعی مرطوب کننده پوست را تشکیل می دهد و عملکرد اصلی آن جذب رطوبت به داخل سلولهای پوستی می باشد. این ماده قادر است ۸ برابر وزن خود آب را جذب و به داخل سلول وارد نماید همچنین این ماده با ایجاد لایه ای بر روی اپیدرم پوست باعث هیدراته شدن پوست میشود. از اینرو سدیم PCA یکی از بهترین عوامل آبرسانی و مرطوب کنندگی پوست محسوب می شود.

روغن آرگان

سرشار از ویتامین ها و اسیدهای چرب ضروری بوده که به این واسطه دارای عملکرد سه گانه می باشد:

. آبرسانی و حفظ رطوبت پوست

. تغذیه و بازسازی پوست و دارای خاصیت جوان کنندگی پوست

. آنتی اکسیدان قوی

روغن آرگان سرشار از اسیدهای چرب همانند اولئیک اسید (9) Omega و لینولئیک اسید (6) Omega است این اسیدها دارای خاصیت ض د پیری پوست ضد آکنه مرطوب کنندگی و آنتی اکسیدان می باشند. روغن آرگان یک آنتی اکسیدان طبیعی است و میتواند اکسیژن رسانی درون سلول را افزایش دهد. این عمل منجر به خنثی شدن رادیکال آزاد و حفظ نرمی بافت پوست و مو میشود همچنین روغن آرگان حاوی مقادیر زیادی ویتامین A است که موجب تغذیه پوست شده و در کاهش آثار پیری موثر است.

شی باتر ، روغن گیاهی اعجاب انگیز

پوست بدن نیز همانند پوست صورت نیازمند مراقبت میباشد تا به مرور زمان دچار افتادگی و چروک نشود. خشکی پوست اصلی ترین عامل ،افتادگی چروک و تیرگی پوست است. از جمله دلایل اصلی خشکی پوست میتوان به خشکی آب و هوا از بین رفتن چربی طبیعی پوست پس از استحمام و استفاده از شوینده،ها تماس پوست بدن با کلر موجود در آب استخرها به هنگام شنا و عوارض ناشی از اصلاح و اپیلاسیون اشاره کرد. برای جلوگیری از خشکی مزمن پوست ضروری است تا با استفاده از لوسیونها و کرمهای ،آبرسان بافت پوست را عمیقاً آبرسانی نموده و از آن در حین و پس از اصلاح و اپیلاسیون مراقبتهای ویژه به عمل آورد. شی باتر یا همان کره میوه «شی یک روغن گیاهی بسیار مفید است که سرشار از انواع ویتامینها و اسیدهای چرب مفید بوده و میتواند پوست را به خوبی تغذیه و آبرسانی نماید. همچنین این ترکیب یک آنتی اکسیدان قوی است که مانع از پیری پوست می شود.

Step 1

کرم آبرسان صورت حاوی روغن آرگان

لوسیون بدن آرگان

Step 2

Step 3

کرم دست ارگان

کرم پا آرگان

Step 4