پک آبرسان پوست معمولی

آبرسانی پوست با سدیم PCA

شستشوی پوست موجب کاهش مقدار زیادی از رطوبت و چربیهای مفید پوست می شود که برای جبران آن به ویژه در پوستهای خشک و دهیدراته می بایست از محصولات آبرسان پوست استفاده نمود. سدیم PCA از جمله مواد موثر در آبرسانی پوست می باشد که در کرم های آبرسان فاربن از آنها استفاده میشود. سدیم PCA یکی از مواد موجود در پوست می باشد که ۱۲ درصد از مواد طبیعی مرطوب کننده پوست را تشکیل می دهد و عملکرد اصلی آن جذب رطوبت به داخل سلولهای پوستی می باشد. این ماده قادر است ۸ برابر وزن خود آب را جذب و به داخل سلول وارد نماید همچنین این ماده با ایجاد لایه ای بر روی اپیدرم پوست باعث هیدراته شدن پوست میشود. از اینرو سدیم PCA یکی از بهترین عوامل آبرسانی و مرطوب کنندگی پوست محسوب می شود.

 

روغن جوانه گندم

سرشار از ویتامین های A B و E و اسیدهای چرب ضروری است. این روغن حاوی بتا کاروتن و سرشار از مواد معدنی چون فسفر، پتاسیم کلسیم آهن و منیزیم است روغن جوانه گندم از طریق بهبود گردش خون و تغذیه عمیق بافت ،پوست در جوان ماندن پوست بسیار موثر می باشد.

از سوی دیگر روغن جوانه گندم در بهبود و ترمیم بافت پوست های آسیب دیده (پسوریازیس و اگزما ،آفتاب سوختگی و درماتیت کودکان و بزرگسالان موثر است. ویتامین های E و A موجود در این روغن از به وجود آمدن چین و چروک جلوگیری کرده و پیری پوست را به تاخیر می اندازد.

Step 1

کرم آبرسان صورت حاوی روغن جوانه گندم

لوسیون جوانه گندم

Step 2

Step 3

کرم دست جوانه گندم